Sections

Recent Chat Log

Time Position Name Message
Sep 22, 2018 3:11:44 am 34  The Church: Got Ninja Banana? :[
Sep 22, 2018 3:11:38 am 9  Toasty Gold damn
Sep 22, 2018 3:11:36 am 34  The Church: Got Ninja Banana? lol
Sep 22, 2018 3:11:34 am 34  The Church: Got Ninja Banana? i got switched
Sep 22, 2018 3:09:10 am 34  The Church: Got Ninja Banana? a only
Sep 22, 2018 3:07:22 am 34  The Church: Got Ninja Banana? true
Sep 22, 2018 3:07:01 am 9  Toasty Gold other dudesafk
Sep 22, 2018 3:04:47 am 34  The Church: Got Ninja Banana? NT
Sep 22, 2018 2:59:40 am 34  The Church: Got Ninja Banana? true
Sep 22, 2018 2:59:22 am 9  Toasty Gold dontdo b with 3 cts
Sep 22, 2018 2:56:41 am 34  The Church: Got Ninja Banana? gg
Sep 22, 2018 2:56:26 am 34  The Church: Got Ninja Banana? long
Sep 22, 2018 2:52:55 am 34  The Church: Got Ninja Banana? nt
Sep 22, 2018 2:47:49 am 34  The Church: Got Ninja Banana? ..
Sep 22, 2018 2:41:51 am 237  six dang
Sep 22, 2018 2:41:46 am 34  The Church: Got Ninja Banana? lol
Sep 22, 2018 2:39:37 am 34  The Church: Got Ninja Banana? pit
Sep 22, 2018 2:38:38 am 34  The Church: Got Ninja Banana? lol
Sep 22, 2018 2:36:02 am 34  The Church: Got Ninja Banana? bb
Sep 22, 2018 2:35:27 am 34  The Church: Got Ninja Banana? shoret
Sep 22, 2018 2:33:08 am 34  The Church: Got Ninja Banana? BB
Sep 22, 2018 2:32:43 am 34  The Church: Got Ninja Banana? lucky
Sep 22, 2018 2:30:57 am 34  The Church: Got Ninja Banana? BB
Sep 22, 2018 2:30:06 am 47  Archangel | lab ahahhahahaha
Sep 22, 2018 2:25:56 am 34  The Church: Got Ninja Banana? nt
Sep 22, 2018 2:25:56 am 47  Archangel | lab ahahahahha
Sep 22, 2018 2:24:33 am 34  The Church: Got Ninja Banana? nt
Sep 22, 2018 2:24:33 am 47  Archangel | lab ahahaha
Sep 22, 2018 2:23:45 am 34  The Church: Got Ninja Banana? long
Sep 22, 2018 2:23:21 am 417  Diggle the Mean UUUUU
Sep 22, 2018 2:21:58 am 34  The Church: Got Ninja Banana? pull
Sep 22, 2018 2:20:50 am 34  The Church: Got Ninja Banana? aa
Sep 22, 2018 2:19:06 am 47  Archangel | lab dont go
Sep 22, 2018 2:17:39 am 34  The Church: Got Ninja Banana? ff
Sep 22, 2018 2:15:49 am 47  Archangel | lab agagahahahaha
Sep 22, 2018 2:13:35 am 11  InKnGaUgEs soo much lag
Sep 22, 2018 2:12:39 am 50  The Church: LouDog peace
Sep 22, 2018 2:12:34 am 8  [Z]one gn all
Sep 22, 2018 2:10:45 am 11  InKnGaUgEs lame
Sep 22, 2018 2:10:26 am 11  InKnGaUgEs lagggggggggggg
Sep 22, 2018 2:10:22 am 11  InKnGaUgEs wtf
Sep 22, 2018 2:09:37 am 285  -=]FGA[=- D-MAC done
Sep 22, 2018 2:09:15 am 285  -=]FGA[=- D-MAC how do i do that?
Sep 22, 2018 2:09:05 am 50  The Church: LouDog ty
Sep 22, 2018 2:09:03 am 11  InKnGaUgEs had my flash out
Sep 22, 2018 2:08:59 am 11  InKnGaUgEs gj
Sep 22, 2018 2:08:55 am 11  InKnGaUgEs all throwing
Sep 22, 2018 2:08:51 am 11  InKnGaUgEs hahhaa
Sep 22, 2018 2:08:43 am 50  The Church: LouDog thats more like it 207 in 3 lol
Sep 22, 2018 2:08:28 am 285  -=]FGA[=- D-MAC how do i do that?
Sep 22, 2018 2:08:19 am 11  InKnGaUgEs u fuck
Sep 22, 2018 2:06:50 am 50  The Church: LouDog ty
Sep 22, 2018 2:05:53 am 106  Supreme ヽ(*゚д゚)ノ
Sep 22, 2018 2:05:35 am 50  The Church: LouDog dang
Sep 22, 2018 2:05:26 am 50  The Church: LouDog almost
Sep 22, 2018 2:05:26 am 11  InKnGaUgEs heard the knife
Sep 22, 2018 2:05:21 am 11  InKnGaUgEs hahha
Sep 22, 2018 2:04:40 am 50  The Church: LouDog guess i ran out
Sep 22, 2018 2:04:37 am 6  яeal ᵐ Genius owned by the ground
Sep 22, 2018 2:04:33 am 11  InKnGaUgEs hahaha
Sep 22, 2018 2:04:31 am 11  InKnGaUgEs nice duck kitty
Sep 22, 2018 2:04:18 am 106  Supreme shit
Sep 22, 2018 2:03:47 am 1  яeal нª .nick @ motd
Sep 22, 2018 2:03:37 am 308  Naruuuuuu !Motd
Sep 22, 2018 2:03:22 am 11  InKnGaUgEs knife me
Sep 22, 2018 2:03:17 am 11  InKnGaUgEs gg
Sep 22, 2018 2:02:58 am 47  Archangel | lab lets plaay!!
Sep 22, 2018 2:02:41 am 11  InKnGaUgEs well theres almsot 3 mins of game play here
Sep 22, 2018 2:02:32 am 47  Archangel | lab you have the reason dont worry
Sep 22, 2018 2:02:30 am 50  The Church: LouDog dude he was yellin crazy like
Sep 22, 2018 2:02:29 am 8  [Z]one just remind them with MOTD
Sep 22, 2018 2:02:20 am 8  [Z]one its all cool
Sep 22, 2018 2:02:09 am 25  C.Tic>Tac(@@) CU DI VONG VONGQ
Sep 22, 2018 2:01:57 am 11  InKnGaUgEs shit
Sep 22, 2018 2:01:49 am 50  The Church: LouDog 1 right and 2 throwin lefts lol
Sep 22, 2018 2:01:03 am 11  InKnGaUgEs right click
Sep 22, 2018 2:00:57 am 11  InKnGaUgEs lmfao
Sep 22, 2018 2:00:20 am 106  Supreme n1
Sep 22, 2018 1:57:58 am 337  Spy_ lol
Sep 22, 2018 1:56:46 am 11  InKnGaUgEs with lag fuck
Sep 22, 2018 1:56:19 am 240  tb.TheAlien lol
Sep 22, 2018 1:55:24 am 106  Supreme lol no pull
Sep 22, 2018 1:54:50 am 8  [Z]one lol
Sep 22, 2018 1:54:21 am 50  The Church: LouDog vote stfu pls
Sep 22, 2018 1:54:04 am 25  C.Tic>Tac(@@) fk secop]
Sep 22, 2018 1:54:00 am 106  Supreme weak sauce
Sep 22, 2018 1:53:44 am 50  The Church: LouDog ahaha
Sep 22, 2018 1:53:41 am 50  The Church: LouDog lol
Sep 22, 2018 1:53:33 am 8  [Z]one lol
Sep 22, 2018 1:53:32 am 8  [Z]one nick has been trying to be superlicous nice
Sep 22, 2018 1:53:26 am 283  Snow !Motd
Sep 22, 2018 1:53:17 am 8  [Z]one yes drew
Sep 22, 2018 1:53:09 am 24  ::(D)rewdog:: dam camp festival
Sep 22, 2018 1:52:33 am 106  Supreme lol t spawn
Sep 22, 2018 1:52:19 am 106  Supreme lol spawn
Sep 22, 2018 1:52:17 am 11  InKnGaUgEs fuck lag
Sep 22, 2018 1:49:51 am 283  Snow is this better than cs 1.6?
Sep 22, 2018 1:49:43 am 106  Supreme lol pub walker
Sep 22, 2018 1:49:36 am 283  Snow i just purchased cs source
Sep 22, 2018 1:49:36 am 106  Supreme pub walk 4 lyfe
Sep 22, 2018 1:49:24 am 283  Snow hello
Sep 22, 2018 1:48:43 am 106  Supreme B was clear btw
Sep 22, 2018 1:48:23 am 50  The Church: LouDog dangh
Sep 22, 2018 1:44:57 am 5  brucechiang422 haha
Sep 22, 2018 1:44:49 am 5  brucechiang422 me too
Sep 22, 2018 1:44:39 am 5  brucechiang422 that knife was for you
Sep 22, 2018 1:44:35 am 5  brucechiang422 nick my buddy
Sep 22, 2018 1:42:23 am 11  InKnGaUgEs lol
Sep 22, 2018 1:42:21 am 11  InKnGaUgEs same
Sep 22, 2018 1:41:41 am 11  InKnGaUgEs nick i added u
Sep 22, 2018 1:41:36 am 47  Archangel | lab ahahahahahahahahhahahahhaha
Sep 22, 2018 1:40:50 am 12  Traveler0731 nice
Sep 22, 2018 1:39:24 am 47  Archangel | lab ahahahahahaha
Sep 22, 2018 1:38:34 am 11  InKnGaUgEs fuckkkkk
Sep 22, 2018 1:38:28 am 11  InKnGaUgEs 20 feet but couple walls
Sep 22, 2018 1:38:07 am 11  InKnGaUgEs wifi no other shit is linked
Sep 22, 2018 1:37:44 am 11  InKnGaUgEs i did both
Sep 22, 2018 1:37:31 am 11  InKnGaUgEs fuckkkkk
Sep 22, 2018 1:37:28 am 11  InKnGaUgEs lagging so hard
Sep 22, 2018 1:36:38 am 47  Archangel | lab yes
Sep 22, 2018 1:34:58 am 12  Traveler0731 nice
Sep 22, 2018 1:33:17 am 1  яeal нª .nick ohhh
Sep 22, 2018 1:33:12 am 69  §ain† içy §pearmin† yup i saw the barral shadow
Sep 22, 2018 1:32:58 am 69  §ain† içy §pearmin† ur shadow was showing
Sep 22, 2018 1:32:47 am 283  Snow hacks
Sep 22, 2018 1:32:40 am 283  Snow hi
Sep 22, 2018 1:31:06 am 12  Traveler0731 tnx
Sep 22, 2018 1:30:32 am 69  §ain† içy §pearmin† damn relaod
Sep 22, 2018 1:29:30 am -  LekkyChanUwU GAY N FAKE
Sep 22, 2018 1:28:49 am 11  InKnGaUgEs so much lag
Sep 22, 2018 1:27:21 am 11  InKnGaUgEs brb
Sep 22, 2018 1:27:18 am 11  InKnGaUgEs so much lag
Sep 22, 2018 1:27:14 am 11  InKnGaUgEs wtf
Sep 22, 2018 1:26:52 am 11  InKnGaUgEs lagging
Sep 22, 2018 1:25:59 am 166  Hentai Connoisseur bomb down a
Sep 22, 2018 1:25:47 am 11  InKnGaUgEs hahaha
Sep 22, 2018 1:21:55 am 173  Segovia Define "clear"
Sep 22, 2018 1:20:53 am 11  InKnGaUgEs fuck im glitched zone looks like a T to me damnit
Sep 22, 2018 1:19:16 am 61  cobra kai tuns
Sep 22, 2018 1:17:52 am 11  InKnGaUgEs cant win now
Sep 22, 2018 1:17:48 am 11  InKnGaUgEs well gg
Sep 22, 2018 1:17:43 am 173  Segovia YEAH
Sep 22, 2018 1:16:30 am 173  Segovia noice
Sep 22, 2018 1:16:30 am 47  Archangel | lab wtf my team
Sep 22, 2018 1:16:25 am 8  [Z]one lol
Sep 22, 2018 1:16:25 am 173  Segovia ff
Sep 22, 2018 1:16:24 am 8  [Z]one me and NAt go way back
Sep 22, 2018 1:16:18 am 11  InKnGaUgEs figures
Sep 22, 2018 1:16:17 am 8  [Z]one yes
Sep 22, 2018 1:16:08 am 11  InKnGaUgEs hahhaa jk
Sep 22, 2018 1:16:06 am 11  InKnGaUgEs yo zone is the server located in your house?
Sep 22, 2018 1:14:42 am 11  InKnGaUgEs no its not
Sep 22, 2018 1:14:30 am 11  InKnGaUgEs we can win
Sep 22, 2018 1:14:24 am 11  InKnGaUgEs we gotta rush
Sep 22, 2018 1:14:20 am 11  InKnGaUgEs i cant talk anymore call it nick
Sep 22, 2018 1:13:30 am 8  [Z]one omg nick u had to pull the smoke
Sep 22, 2018 1:12:13 am 11  InKnGaUgEs nick!!!
Sep 22, 2018 1:11:44 am 5  brucechiang422 dont do it nick
Sep 22, 2018 1:11:09 am 11  InKnGaUgEs i speak engish
Sep 22, 2018 1:11:06 am 192  baspinga rude
Sep 22, 2018 1:11:02 am 11  InKnGaUgEs what kind?
Sep 22, 2018 1:10:53 am 192  baspinga whoah language
Sep 22, 2018 1:10:51 am 173  Segovia ear
Sep 22, 2018 1:10:49 am 388  Fishbun ass
Sep 22, 2018 1:10:45 am 388  Fishbun penis
Sep 22, 2018 1:10:40 am 388  Fishbun fuck
Sep 22, 2018 1:09:05 am 205  islandwarrior (tiger style) you guys cant hear me?
Sep 22, 2018 1:08:56 am 388  Fishbun who is playing that awful music
Sep 22, 2018 1:08:49 am 11  InKnGaUgEs lag
Sep 22, 2018 1:07:54 am 5  brucechiang422 ok nick
Sep 22, 2018 1:07:48 am 11  InKnGaUgEs do it
Sep 22, 2018 1:07:47 am 5  brucechiang422 sounds good
Sep 22, 2018 1:07:17 am 259  WHATtheDUCK bye
Sep 22, 2018 1:06:25 am 11  InKnGaUgEs need that top10 spot
Sep 22, 2018 1:05:21 am 11  InKnGaUgEs ur not even pressing the mic key
Sep 22, 2018 1:05:01 am 205  islandwarrior (tiger style) im droppin knowledge over here
Sep 22, 2018 1:04:52 am 205  islandwarrior (tiger style) damn
Sep 22, 2018 1:04:45 am 60  cheater ℙ no
Sep 22, 2018 1:04:40 am 205  islandwarrior (tiger style) is my mic working?
Sep 22, 2018 1:04:07 am 11  InKnGaUgEs talk
Sep 22, 2018 1:04:03 am 418  asw52692 nice diversion
Sep 22, 2018 1:04:01 am 259  WHATtheDUCK we split for a flank
Sep 22, 2018 1:04:00 am 205  islandwarrior (tiger style) is my mic working?
Sep 22, 2018 1:03:56 am 393  BlacGrav damn i succ
Sep 22, 2018 1:03:54 am 346  TrainWreck!!! sorry
Sep 22, 2018 1:03:27 am 205  islandwarrior (tiger style) is my mic working>
Sep 22, 2018 1:02:54 am 60  cheater ℙ flashes are the so annoying holy
Sep 22, 2018 1:02:05 am 60  cheater ℙ how am i good you ask? snort adderall to find out
Sep 22, 2018 1:01:23 am 5  brucechiang422 hola
Sep 22, 2018 1:01:08 am 259  WHATtheDUCK rip
Sep 22, 2018 1:00:39 am 60  cheater ℙ go cat
Sep 22, 2018 1:00:06 am 205  islandwarrior (tiger style) a bold flanking manuever
Sep 22, 2018 12:59:52 am 259  WHATtheDUCK we need a flank
Sep 22, 2018 12:58:41 am 60  cheater ℙ i hit ℙ hard
Sep 22, 2018 12:58:32 am 8  [Z]one ns sk8
Sep 22, 2018 12:58:30 am 60  cheater ℙ LOL
Sep 22, 2018 12:58:29 am 60  cheater ℙ zone
Sep 22, 2018 12:58:09 am 60  cheater ℙ ZONE
Sep 22, 2018 12:57:54 am 60  cheater ℙ nohat.
Sep 22, 2018 12:56:26 am 259  WHATtheDUCK so many flashes

Admin Options: